Concursos externs de personal laboral fix

Concursos externs per adquirir la condició de personal laboral fix

Per formar part de la plantilla de personal laboral fix s'ha de guanyar un concurs lliure convocat per la Universitat Politècnica de Catalunya per proveir les places vacants i de nova creació.

El personal laboral fix està agrupat en els següents grups segons el nivell de titulació:

Grup 1: titulació universitària de grau, màster universitari oficial.

Grup 2: titulació universitària de grau , diplomatura, enginyeria tècnica  o arquitectura tècnica.

Grup 3: titulació de formació professional de grau superior, cicles formatius de grau mitjà,  batxillerat, o una titulació equivalent, o capacitat provada en relació al lloc de treball.

Grup 4: titulació de formació professional de grau mitjà, d'educació secundària obligatòria o de una titulació equivalent, o capacitat provada en relació al lloc de treball.

Índex: